Blixten

Jag har ju innan satt in bilder på lite olika hundar. Här kommer en bild på en hund som jag faktiskt tänker på i bland. Det är Magnus & Kristinas hund som jag här har fotograferat när jag passade honom en sommar dag. Jag tror att Magnus och Kristina var och jagade men jag är inte säker. Gammal och trött var han i alla fall. Och nu finns han inte mer i denna värld. Han var en sån hund som jag tror alla gillade. Snäll och social och gosig. Han leker kanske i himlen med Lufsen en annan hund som vi hade. Jag ska leta upp en bild på honom en dag och sätta in.


Till något helt annat. Vad kallt det är nu på morgonen. I går fick jag gå till bussen, men det var mitt eget fel eftersom jag lånat ut min cyckel till Ankie. Och jag tror nästan att jag frös ihjäl lite grand. Men det är friskt och skönt. Och blåser det inte sä är det bara skönt med lite kyla. Bättre det än grått, trist regnande som kombineras men blåst. Ha det nu riktigt bra. Och Bitte jag tänkte ringa dig i går men rätt var det var så var det dax att gå och lägga sig.  Ringer kanske i dag i stället.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja du kan ringa i kväll för jag är hemma

2008-11-25 @ 11:28:36
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Kristina jakobsson

Fy på di att sätta in en sådan fin bild på våran Blixten, det var den finaste hund vi någonsin har haft och vi saknar honom fortfarande jättemycket fast att det fyra år nu sen han dog. Jag fick tårar i ögonen när jag såg bilden. Kram på dig.

2008-11-27 @ 15:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0