Lite allt möjligt

Ja ha då har Bitte fått mig till att prova på detta. Får se hur länge det håller tänkte börja med att berätta hur det går i vår badrumsrenovering. Sakta men säkert så går det framåt. Jag hoppas på att kunna ta ett första advent bad men det ser lite dyster ut just nu men men skam den som ger sig det är ju inte första advent ännu.

I bland längtar jag efter att få bo i lägenhet. Att slippa fundera på hur man ska renovera hur pengarna till renoveringen ska räcka till. Men men jag vill nog bo här i alla fall. För när det är klart är det en skön känsla att detta har vi gjort själv. Och vi har ju inga jätteprojekt som våra kära vänner i Hörby. De jobbar och sliter med sitt drömboende. Jag är så imponerad över hur de orkar. De har nu i alla fall fått kök efter ett år utan. Ja ja nog om det. Nu är det vårt badrum som vi håller på med. Och efter mkt vånda så beslöt vi med tanke på bbåde ekononomi och nya regler att välja att INTE sätta kakel i detta.
Vi börjar med att riva den gamla dusch delenNu börjar det likna någotAvloppet måste dras om så det måste göras nya hål i golvet. Rogge jobbar påÄven elen måste dras om. Till det har vi Möller vår räddning

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hahahahahaha detta var ju jätteskoj. Då får man en till blogg att läsa. Detta klarar du säkert galant.Nu sätter jag in din bloggadress på mina vänner eller vad det nu står så du kan få fler besökare.

2008-11-02 @ 14:19:11
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0