lördag morgon och jag sitter och tänker på allt möjligt

Ja så är det då lördag och meningen är att man ska sova länge och njuta men här sitter alltså jag. Har redan varit vaken ett par timmar så snart är jag väl trött och somnar. Fast om 20 min ska jag vara och lämna tillbaka en superbra maskin som har hjäpt oss i badrummet. Men om detta kan du läsa senare då jag ska lägga in lite fler bilder från vår badrumsrenovering. I dag ska det komma en till och titta på vårt projekt och så har jag hittat en sorts våtrumsskivor som jag tycker ät snygga men vem vet om de är bra suck jag blir bara mer och mer gråhårig. Jag lägger in en bild som visar hur det kan se ut.

min mor har skaffat sig en blogg jag ska se om jag hittar den. Hon skickade ett mail men inte vad den hette så det kanske blir svårt men jag har mina aningar.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Bloggeriet smittar visst av sig hahahahahaha.

2008-11-08 @ 10:26:45
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0