Måååååååååndag morgon

Så är man då på jobb igen. Jag har tagit en liten paus och istället för att gå och hämta kaffe skriver jag några rader.
Jag var på Bio i går och såg Mamma mia. En jättebra film men synd att Sjöbo inte kan skaffa en bättre biograf. Det är visserligen lite billigare än i stan men i stan slipper man suddiga kanter och bilden är större och stolslutningen i salongen är inte obefintlig. Men filmen var bra kan verkligen rekomenderas. Bra musik snygga män vad kan man mer begära.

På jobb är det som vanligt allt för mkt att göra men jag har satt upp en stör ej skylt som  i alla fall en del tittar på.

Nu måste jag fortsätta. Sätter in en bild på min utsikt.

Ha en riktigt bra dag.

Här skulle jag faktiskt kunna tänka mig att bo.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Det var ju en fin utsikt du har får man ju säga. Redan att du skriver i ställlet för att dricka kaffe hahahaha.

Ja Mamma Mia var bra men jag såg den i Sjöbo på den dåliga biografen.

2008-11-03 @ 12:10:30
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0