Snart är det jul

Nu är det snart jul. I alla fall är det snart dax för julkalendern här kommer klipp från alla vi börjar med 1960-1969 här finns inga jag kommer i håg Sen fortsätter vi raskt till 1970-1979 här kommer jag bland annat i håg 1971 och så fem myror... 1979-1989 här hittar vi min systers favorit. Och så Albert & Herbert en riktig höjdare Tillslut har vi högen där mors favorit är med Ska se om jag hittar fler att lägga in sen. Kanske skapa en egen adventskalender med klipp. Hm det tål att tänkas på

Kommentarer
Postat av: Ankie

Tja jag vet minsann inte vilken som skulle vara min favorit.... Såvida det inte var albert och herbert, dom andra var ju skit, ja det var en som surrade förbi där som var rätt så bra, glömde redan namnet på den.

Och sen Sunes jul var ju bara suverän...



Men var är resten av din blogg?

Har du supit bort den på en fredag förmiddag!

2008-11-21 @ 12:07:16
Postat av: Bitte

Inte många som jag känner igen faktiskt. Tittade nog inte så mycket när jag var liten man kanske någon gång när barnen var små.

2008-11-21 @ 12:23:07
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: marie

Ankie- Trolltider tänker jag på.Jag tror att min blogg är tillbaka nu. Jag höll nog på att ta bort musiken.

2008-11-21 @ 12:47:30
URL: http://mariesplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0