Tisdag och jag är jättetrött

Då är det tisdag och tack och lov för det för de dagarna brukar vara lugna. Men och andra sidan tar tisdagarna aldrig slut. Vi brukar kalla dem för långe tisdag. Men nog om det. Snart är det dax att bege sig till jobb och eftersom jag inte sovit något alls nästan i natt tar jag det lite kugnt nu på morgonen. Jag har försökt sova påp soffan eftersom att jag har fått tillbaka den jvla hostan. Och det räcker ju att en i familjen inte sover.
 Problemet med att sova i soffan är av vi inte har några persienner och att grannen har en ytterlanmpa tänd hela natten. Men jag löste det med att sätta en blomma som dolde lite i alla fall. I dag ska jag försöka få en tid hos läkaren eftersom inte ens cocillana-etyfyn hjälper. Och den brukar normalt knocka mig. Sätte in en bild dels på det och dels på favorithunden lady. Ha en bra dag. Och tyck lite synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Hosta kan man vara utan

2008-11-11 @ 13:38:23
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej!

Snart ska jag välja gymnasium och jag vet verkligen inte vilket jag ska välja. På vilket gymnasie går du/har gått/vill gå? Du får gärna komma med tips och idéer och säg vad du tycker om ditt gymnasium. Typ, vad vad bra/dåligt?

Skulle bli jätte glad om jag fick lite hjälp på traven!

Kramar!<3

2008-11-12 @ 19:54:26
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0