Vem skulle ni?

Ser i bland på ett program som heter go kväll (tror jag att det heter) Det är inte så ofta och i bland är det en repris jag trillar över. Men i alla fall så finns det en del i detta program som handlar om att någon får komma dit och sk bjuda på middag. Man får bjuda in 4st. Och det är helt fritt vem som man bjuder in. Detta har fått mig att fundera på vem och varför skulle jag bjuda in. Och visst finns det massor av människor som man skulle vilja bjuda, men det finns så otroligt många man skulle vilja prata med. Så vem?

Jag tror i alla fall att jag skulle vilja bjuda in:
Astrid Lindgren Att få prat med henne måste vara som en lisa för själen. Höra hennes tankar och fundering.
Tomas Di Leva. När han blir intervjuad i Radio/TV så funderar jag på om han verkligen är så god som han ger sken av. Detta skulle jag vilja försöka lista ut.
Sen skulle jag vilja ha med
George W. Bush USAs president tänk att få prata med denna männska som ofta i mina ögon är helknäpp och som i alla fall lyckades vinna en andra gång. Fast det säger kanske bara en massa om hur okloka Amerikaner är.
Till sist så tror jag att jag skulle välja (eftersom nu George är med) USAs första president George Washington. Undrar vad han och W Bush skulle prata om. Och undrar vad han skulle tycka om världen i dag. Sen tror jag nog att även Astrid och Tomas skulle vilja säga ett och annat till Mr Bush.

Undrar hur det går i valet i USA i dag. Jag hoppas att det finns så många i USA som har tillräckligt förstånd att de väljer Obama. Annars ger  jag helt upp detta Land och folk.

Dagens bild får jag väl också få med fast det är en som jag tog i går kväll på väg hen från jobb. Den är tagen av mobilen så kvaliten är inte så jättebra. På dagen funkar det att ta bilder men på kvällen är det sämre. Ha en bra dag alla.Ofta så stannar jag till och tänker att Malmö är bra vackert i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ring mig när du har besök av Tomas Di Leva så man får se vad han har för klänning.

2008-11-04 @ 11:02:27
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0