Vill du bli författare? Och så vellingeblomman

Går du och drömmer om att bli författare men tror inte att någon ska köpa din bok. Eller att inget förlag ska gilla den. Då finns här ett alternativ  https://www.vulkan.se/ klicka på länken så kommer du till en sida som du hittar en massa information om hur du ska göra. Hm jag kanske ska skriva en bok. Så blir jag upptäckt och tjänar massor av pengar eller vad tror ni. Tro nu något snällt så kanske jag dedikerar min första bok till er.

ja ja i dag har jag alltså varit på Vellingeblomman med min mor och med Elin. Vi körde ganska tidigt eftersom man vill komma innan alla andra kommer. Och eftersom det var sånt väder så fick  man köra superl ångsamt. Men fram kom vi och fast jag inte behöver något så blev det i alla fall en hel del. Bland annat fina julstjärnor med guld ytterkrukor Supersnygga. Och så fikade vi på Idas cafe. Vi tog lite bilder men Elin har tagit kameran med sig till en kompis så ni får nöja er med snodda internetbilder så länge. Nu ska jag ner och titta på en film. Får se vad det blir. Ha en skön lördagkväll

OPersonal

Kommentarer
Postat av: Bitte

Jag vet inte ens om jag varit på vellingeblomman. Osäkert om jag var där en gån men det var inte till jul då var det hallowen

2008-11-23 @ 09:06:08
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0