Fasiken vad trögt det är i dag då

I dag är en sån dag då det bara är så motigt.
Det tog evigheter att ta sig till jobbet eftersom vägarbetet mella klostersågen & Sjöbo ALDRIG verkar bli klart. Sen när jag till slut kom till jobb så gick strömmen någonstans här i Malmö och det påverkade vår server så det gick inte att jobba med datorn.
Men det var ganska fort fixat. Sen har jag inte kommit i gång riktigt, det är så mkt som ska göras så att jag inte riktigt kan se vad som är viktigast.
Alltså tänkte jag att om jag skriver av mig här lite så blir det kanske lite bättre sen.

I går kväll tittade jag och Elin på en Fransk film. Den var FAKTISKT BRA. Den hette berätta inte för någon. Det är en klurig triller med massa olika saker som händer hela tiden. Vi har den hemma eftersom vi fick den med en tidning om det är någon som vill låna den.

Nej nu känner jag att det är dax att hämta en kopp kaffe och sätta igång och jobba.
Först några tänkvärda ord:
Vi tänker sällan på vad vi har. Men alltid på vad vi saknar.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Hoppas du kom igång och jobba så du slipper sitta kvar hela natten

2009-04-16 @ 16:53:27
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0