Fika & Konst

Så kommer jag nu till det jag skrev för nån dag sen. Vi var ju och tittade på Martins och han klass konst. Sen skulle vi fika och eftersom vi vill köra till något mysigt ställe så blev det mot Stenshuvud. Här kommer lite bilder.

De exprimenterar med alla möjliga underlag och tekniker




Här har Martin försökt sig på blommor. Inte hans favorit men men


Clownen längst upptil vänster är Maritns. Den såldes till en konstnärsförening


Det har börjat en kille i klassen som är jätteduktig. Rawi har jag för mig att han heter. Han har gjort denna här nedan.


Martins isbjörnar


Martin själv han ville inte vara med på bild. Men jag lyckades fånga honom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0