Hej på er alla

I dag ska Roger jobba igen eftersom han har haft ont i halsen så har han varit hemma 2dgr och kurerat sig. Vad är det med gubbarna när de får ont i halsen? Kanske har de mer ont än oss kvinnor eller så är de bara ynkliga. Jag har aldrig ens funderat på att vara hemma från jobb pga halsont. Men jag har och andra sidan ALDRIG haft halsfluss. Och brukar man få det så ska man ju stanna hemma.

Tror ni det har och göra med att de inte föder barn som det är "mer" synd om dem när de är sjuka? Samtidigt som de är mer pipiga än oss kvinnor så vill de inte gå till läkaren, nej de ska plåga sin omgivning med hur synd om dem det är. Jag tror att de är lite rädda för att om de går till läkaren så får de reda på att det inte är så farligt.

Fast ska jag vara helt ärlig så gnäller inte Roger så mkt. Han är mest tyst och innan man fattar att han inte är sur utan att det är halsen/magen eller vad det nu är som det är fel på så kan man bli knäpp för mindre.

Så nu har jag gnällt klart. Tänkte sätta in en bild på en sjuk man men de vet vi ju hur de ser ut och de är inte söta men dessa är destu sötare


Kommentarer
Postat av: Kristina jakobsson

Hej du kompis.

Jag ringde i lördags men antingen var det fel telefonnummer eller så var det ingen täckning. Och sen kom det annat ivägen som vanligt. Men vi kan väl grilla ihopa en kväll eller vad tycker ni.



Kramisar Kristina

2009-04-29 @ 10:06:51
Postat av: peter pc carlsson

Ja det är bra tur för er tjejer att ni bara behöver föda barn och slipper de manliga förkylningarna. De är inte att leka med. :-D



2009-04-29 @ 10:18:44
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: ingrid

Ja, dessa lidande män. Men har man inte upplevt det alltför ofta är det ganska sött!

Fast visst är katterna sötare...

Beträffande badet så gjorde jag det i hemlighet, tyst och diskret. Men doktorn har förbjudet mig att bada numer, det är både ögon och öron problem ju. Så det är fotbad som gäller. Synd men sant!

2009-04-29 @ 10:26:46
Postat av: Bitte

Hahahaha ja visst är det synd om karlar med förkylning . Nu är jag inne på min 5:e förkylningsvecka men det går på rätt håll, inte så hes nu längre så nu väntar jag på att Patrik ska bli förkyld, måtte inte hans vara i 5 veckor hahahaha.

2009-04-29 @ 12:27:21
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0