Konstrundan

Så har då mor och  jag varit på konstrunda. Det var ett helt underbart väder och vi tittade på en hel del konst. En del bra en del mindre bra. Konstatera kan man i alla fall att det inte är på prislappen man kan se om en konstnär är bra eller dålig. Här kommer en del bilder.
Vi börjar i Ystad där vi var hos Gynning x2 . Mammans skulpturerer var väl fina men inte värda priset. Carolinas tavlor tyckte inte jag om. Men miljön är ju fin.








Sen körde vi vidare och hamnade hos en lisa


Sen drog vi vidare till Peppinge. Här var det en fotograf som hade jättafina bilder.



Efter peppinge så drog vi vidare till Kåseberga där vi var på lite olika ställen och så åt vi ju stektsill på grov macka gott







'
ser ni katten








Hittade en groda som jag räddade från att bli överkörd



Sen körde vi vidare till Backagården ett mysigt ställe. Här köpte mor blommor.






Sen börjar vi bli lite trötta ( Jag i alla fall) och kör via Bollerup hemåt





Suddiga möss




Nu tänker mor att vad snäll Marie är som inte satt in några bilder på mig men de kommer här i stället i en lång rad
















och så en sista bild på mor


Nej visst nej det var ju grodan

Kommentarer
Postat av: Bitte

Du behöver ju inte pussa grodan för du har ju redan din prins!!!!!!!!!

2009-04-14 @ 06:01:24
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: ingrid

Ja, varför satte du in de dumma bilderna där jag håller på att studera växter?!

Men jag kommer ihåg! GRGRGRG

Men grodan var söt liksom katten!

2009-04-14 @ 10:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0