Nu ska jag gå hem skönt


Så är då en dag på jobbet slut. Klockan är ½ 6 och jag har missat just bussen som går ½ 6. Så jag tänkte att jag kan ju stanna 5min till och skriva lite här på bloggen.

det har inte hänt så mkt i dag. Vi har haft utbildning i ett nytt faktureringssystem som förhoppningsvis kommer att funka bra. Det är dessutom periodslut så alla tidrapporter måste vara inne inna denna dag är slut för att hamna på rätt månad. Dessutom så är här ju alltid mkt att göra. Och en av besiktningsmännen gundlurade mig i dag för att det är det 1:e april. Och uppstrssad som jag var så fattade jag inte att han drev med mig föränn han sa att det var den 1:e april. Och jag tror att min mor kanske lurat mig. Ja ja det får man ju bjuda på. Det är bara att ge igen en annan dag.

Ni får ha det så bra alla så hörs vi nu ska jag bege mig till tåget. ( Jag åker tåg i bland och buss i bland)


Kommentarer
Postat av: ingrid

Jodå, din smarta, trevliga mamma lyckades riktigt bra med 1 APRIL. Och skrattade gott i flera minuter, efter dina sura svar. Skrattar förresten än, hi hi hi hi

2009-04-02 @ 10:41:11
Postat av: marie

Som det så kommer det tillbaka till dig och jag kom på dig innan du hann och blinka men då hade jag redan skickat i väg mailet. Och som sagt HÄMDEN är ljuv.

2009-04-02 @ 11:13:50
URL: http://mariesplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0