Bara ett litet inlägg

Hej på er alla. Det har inte varit så mkt bloggande på ett tag. Men jag tänkt att nu ska jag i alla fall skriva ett par rader.

Sen vi kom hem från Stockholm har vi firat Martin på hans födelsedag. Kan inte riktigt förstå vart tiden blir av. Men så är det ju för oss alla. Peter kom också till stugan och han ska ta ner två träd som börjar bli lite dåliga.






Det har ju varit jättefint väder så det har ju varit en del badande (Badade i Ystad igår, det var 21grader minst) Så har vi haft besök i stugan av Kim & Gunilla och deras pojke Oscar. Det blev en trevlig och skön kväll.


Jag fick en fin blomma

Oscar tycker om att fiska så han Roger och Kim var nere vid sjön ett tag. Det blev en del aborrar och så en gädda.



Sen har vi augbilden på stugan


Igår var vi med Ankie & Lady på ystads djurpark




Efter djurparken så tog vi en golfrunda Roger vann ( fast det var vi andra som var snälla men berätta inte det för honom)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Har inte blivet mycket bloggande här heller. Vad skriver man när man mest har legat i soffan o varit dålig? Tror folk hade tröttnat om man skrivet det varke dag hahaha. Har inte orkat skrivet kommentarer heller men ska försöka hinna/orka med det idag.

Ja man måste låta kalarna vinna för husfridens skull eller hur hahahah?????

2009-08-11 @ 11:37:27
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: ingrid holmgrid

Äntligen en chans att få bort de skuggande träden, det har jag velat hela tiden.

Elin ser ut som en riktig pressfotograf!

Men varför den dumme bilden på mig vid kaffebordet?

2009-08-14 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0