Fredag

Ja ha då är det alltså dax. På måndag börjar jobbet. Det har varit 4 jättesköna veckor med både nöje och vila. Och faktiskt har jag inte så stor ångerst för att det är dax att jobba på måndag. Men det är klart att först ska vi ha helg. Så på måndag så är det kanske värre.

Ihelgen får vi gäster. Det är Lasse & Maria med barn som kommer från Blekinge. Ja det är inte säkert att Gustav följer med han skull kanske ut och jaga med farfar.

En stor del av sem och sommaren har gått åt golf ( känns det som i alla fall) Och detta trots att jag inte spelar. Det är ju Roger som håller på att ta grönt kort. Och det har fått styra en hel del vart och vad vi har gjort.

Nu ska jag vika tvätt. (var kommer den ifrån) Ha det så bra så hörs vi snart igen.

Sätter in en bild på en snygg brud


Kommentarer
Postat av: Bitte

Oj har du varit ledig 4 veckor redan? Känns som igår jag var avis för att du skulle vara ledig.

Ha en trevlig o lugn helg nu då innan kneget börjar igen.

2009-08-14 @ 12:28:23
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Kristina jakobsson

Självpoträtt?

2009-08-25 @ 14:38:03
Postat av: Kristina jakobsson

Självpoträtt?

2009-08-25 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0