Vinna vin

Ja så blir det ett litet inlägg i dag igen. Det har gått en vecka sen senast. Jag har jobbat och det känns som om jag inte varit ledig alls. Det är inte klokt vad tiden susar iväg.

Det är inte så mkt bloggande här på senaste tiden. Har blivet små kommentarer i Facebook istället.

I kväll är det dax för vinträff. Jag skulle vilja säga att det är min tur att vinna och tittar man på mitt vinställ så är det så, men faktum är att jag vann ju senast. Tror i alla fall att det var senast så jag lovar att jag inte ska bli ledsen om jag inte vinner. ( Bara lite)

Bitte kommer inte att vara med så hon kan inte vinna 1:a pris (hAA på dig Bitte)

Ska köra till Tomelilla och hämta mor & Far så jag får hålla mig till att dricka Cola men det dör jag inte av.

Ha det så bra jag återkommer senast i morgon med om hur det gick på vinträffen

Kommentarer
Postat av: Bitte

Kan ju säga som så att inte fan gick det bra för jag vann ju inget hahahahaha.

2009-08-21 @ 22:32:26
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Bitte

Jag kommer ändå att vinna första pris nästa gång.

2009-08-22 @ 19:49:30
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0