Bittes utmaning...

Ja då kommer den här. Jag har fixat det. Det var ganska kul men ganska många frågor.

1. Fullständigt namn? Eva Marie Helen Mårtensson
2. Ålder? Jag erkänner att jag nått den höga åldern av 33 ( eller hur)
3.Vart bor du? Sjöbo
4. Bor tillsammans med? Min man Roger och två barn Martin & Elin
5. Färg på ditt hus? Röd tegel och gröna gavlar
6. Hus eller lägenhet? Hus
7. När är du född? I juli.
8. Klass? Så ung är jag inte att jag går i skolan men när jag gick i grundskolan tror jag att det var i E
9. Vilket år tar du studenten? Räkna ut det själv
10. Något jobb? Ja då alldeles för mycket
11. När gick du upp i morse? 8:30 nästan otroligt för att vara mig som ofta är uppe i ottan
12. När ska du sova? vid 22
13. Duschat idag? Ska göra det innan jag lägger mig
14. Kramat någon idag? Ja då hela familjen en del blev gladare än andra
15. Pussat någon idag? Ja Elin och Roger det får räcka med det
17. Dagens klädsel? Mysisar
18. Dagens smink? Hallå det är söndag.
19. Dagens sötnos?  Kaninerna
20. Dagens roligaste? Att Helena Jonsson tog VM guld i skidskytte

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? Så ung är jag inte, att jag hållit räkningen
23. Vem kramade du senast? Tror Elin
24. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen vad jag vet om i alla fall. 
25. Har du pojk-/flickvän? Man
26. Vem pratade du med i telefon senast?  Daniel i går
27. Vem fick du senast sms ifrån? Min syster

SENASTE:
28. Personen du tänkte på? Daniel
29. Personen du kysste? Roger
30. Gången du spydde? Spyr nästan aldrig så det är flera år sen.
31. Gången du grät? Är ofta lite blödig när jag tittar på film men på riktigt kommer jag inte ihåg
32. Pizzan du åt? Hm kanske typ en månad sen och det brukar bli Vesuvio eftersom det är den Elin gillar bäst och det är lagom med en familjepizza till oss 4 i familjen
33. Gången du va i Göteborg?  Tror det var med Mor på bokmässan men länge sen är det.
34. Gången du var i Stockholm? Förra åtet
35. Gången du drack alkohol?  I går på Gästis

ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt? Svart.
37. Hund eller katt? Katt
38. Ut och festa eller hemma och mysa? Varför välja.
39. Tvspel eller datorspel? Tv spel ( Wii)
40. Spindel eller orm? Orm
41. Natt eller dag? Dag
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Blogg.se ???????????
43. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad.
44. Big Brother eller Paradise hotel? Dör hellre (Nästan i alla fall)
45. Blont eller svart hår? Svart
46. Har du blåa ögon eller bruna? Gröna/bruna/grå
47. Choklad eller lakrits?  Mmmmn vilket som men måste jag välja så får det bli Choklad
48. Göteborg eller Stockholm? Stockholm En helt fantastikt stad. Synd att människorna i är lika bra.
49. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
50. Coca cola eller fanta? Coca Cola. Zero
51. Pizza eller kebab? Pizza
52. Randigt eller prickigt? Randigt ( trots alla randiga tyger på Eiser)
53. Älska eller älskas? Båda såklart.
54. Leva eller dö? Leva så klart

ANTAL:
55. Personer du älskar? Mina vänner & min familj
56. Personer du hatar? Alla som plågar barn och djur
57. Gånger du varit full? Inte så att jag inte kunnat ta hand om mig
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? Öh
59. Glassar du ätit på en dag? 10 st ( jag var i  12års åldern och med en  kompis på sem och kunde inte säga nej till hennes mamma som i stället för att gå och köpa en glass köpte en hel låda. Gissa om vi blev dåliga. Sen tog det tid innan jag åt glass igen-
60. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga.

61. Gånger du haft minnesluckor? aldrig
62. Gånger du varit hög? Inga
63. Personer, djur du saknar just nu? Ingen särskild
64. Gånger ditt hjärta brustit? Många ggr...

VEM:
65. Vill du kyssa nu? Nja nu när jag avstutar dessa frågor är det måndag morgon och jag är på jobb. Och även om ingen kommit förutom jag själv så nej det får nog vara så med kyssandet
66. Ska du träffa imorgon? Som vanligt arbetskamrater och familj
67. Sjöng du senast för? Brukar plåga barnen i bland
68. Hade du senast en msn-konversation med? Kommer inte ihåg.
69. Spelade du tvspel med senast? I Nov när Daniel fyllde år
70. Vill du ta med på resa nu? Alltid
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? Pedofiler, lögnare, knarkare, kriminella,,
72. Förtjänar att dö? Alla gamla och sjuka som lider, samt alla de som är stygga mot djur och barn fast de ska inte dö för lätt.
73. Är söt? Många
74. Vill du sova jämsides med i natt? Mannen som vanligt och så alla mina kuddar vill jag ha nära

VAD:
75. Gör dig glad? Min familj, mina vänner, skratt, barn
76. Gör dig ledsen? När jag tänker på människor jag saknar. Allt elände i världen kan också göra mig ledsen
77. Vill du helst göra nu? Att dagen ska ta slut så att jag kan få gå hem till familjen.

78. Önskar du att du slapp göra? Omfaktureringar på jobb. Handla mat och hitta på vardagsmiddagen
79. Vill du ha nu? obegränsat med pengar
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? En genomtänkt överraskning
81. Längtar du till? Våren & Sommaren...
82. Tycker du om dina betyg? Tycker om och tycker om. De är helt OK
83. Ångrar du i ditt liv? Är det lönt att ångra. Fast visst finns det några saker som blivit annorlunda om jag visst vad jag vet i dag. Men det är ju det som är livet.
84. Är det bästa som hänt dig? Barnen och familjen ( Och jag är väldigt glad över att min syster flyttat hem från USA)
85. Hur mycket är klockan? 0630 När jag slutar detta. Började i gårkväll vid 9. ( Nej jag har inte hållit på hela natten.



Kommentarer
Postat av: Bitte

Ser man på bättre sent än aldrig. Ser ni var på gästis. Ibland går vi dit och äter söndagsmiddag och då ingår mjölk eller saft och priset är då ca 90 kr. God mat och inte alls dyrt. Men men du ska väl ha vin då blir det lite dyrare.

2009-02-16 @ 22:51:17
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0