Godmorgon eller godkväll

hej på er alla. Vaknade i morse och kom på att idag är det måndag och det är dax för Lottakåren att ha träff. Och vem tror ni ska hålla i det? Just det, det är jag. Så det blir till att tänka ut något. Ja det ska vara Bingo så vad vi ska göra är inte så svårt men vi ska ju ha vinster och fika med. Vi har i många år ni haft bingo som uppstart på våren. Jag brukar för det mesta inte vara med då för bingo är inte riktigt min grej. Men jag tänkte när jag sa att jag kunde vara värdinna att sen har jag gjort mitt.

Ja ja det löser sig nog.

Som jag sa i går så var det stugdax i helgen. Och här kommer lite bilder. Fast när jag sätter in detta inslag är det onsdag kväll. så därför är det även Godkväll. Och det gick bra i måndags på Lottorna
















Kommentarer
Postat av: Bitte

Mycket fina bilder

2009-02-11 @ 23:05:55
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Kristina jakobsson

där är såååå mysigt vid stugan nu vid denna årstiden. är det du eller Elin som har tagit de fina bilderna?

2009-02-12 @ 16:23:34
Postat av: marie

Kristina: Det är faktiskt jag. Och visst är det mysigt. Fast jag längtar efter Vår/sommar

2009-02-12 @ 17:21:38
URL: http://mariesplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0