Hur ska det gå till....

Så sitter man här igen det är fredag och som vanligt har man inte hunnit med vad man skulle gjort i veckan.  Det är lite underligt att det går så många som är arbetslösa och så får vi som jobbar bara mer och mer att göra. Och kunderna kräver mer och mer. Och det blir omständigare och omständigare att få saker gjorda.

Ta ex en kund som vi har. När vi har gjort ett jobb där så måste vi skicka en förfaktura som ska godkännas av ett par människor hos kunden sen skapas en order och denna ska då bifogas den ordinarie fakturan som ska granskas och godkännas innan den åker i väg till Kina för betalning. Va? Är det klokt?

Men det är ju i alla fall skönt att det är fredag. I veckan här hade jag besök av en kund som är så nöjd att jag fick en fin vinöppnade som tack och den kanske jag provar i dag eller i morgon.
Här kommer en bild inte på min vinöpnnare men en annan fin. Fullt så fin är inte min. Men i alla fall går den förhoppningsvis att öppna vin med. Jag behövde faktiskt en ny vinöppnare eftersom den som vi har i stugan inte alls är bra. det vet Kristina Jakobsson som varit där och provat. ( Undrar om det var därför hon tog med sig en Box senast?)

Antique Bronze Estate Wine Opener

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du slipper iaf skicka iväg någon för att köpa en ny till dig, som jag gjorde på vår vinträff. Kram Pia

2009-02-07 @ 22:58:31
Postat av: Anonym

2009-02-07 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0