Idag vet jag inte vad jag ska skriva så det..

får bli lite om hur dagen har varit på jobb.

Dagen började med att jag hade ett inbokat kundbesök nere i Ystad. Det var hos räddningstjänsten. Vi satt och fikade i brandmännens fikarum ja där var ju en den kvinnor också. Det verkade som om de trivdes, de skattade och pratade högt.



Sen åkte jag vidare mot jobbet först körde jag inom ÖB eftersom jag skulle köpa lite mer färg till väggarna i trappen hemma. Det blev lite hårsprej till Elin med. Sen var det bara att köra E65 till jobb och ta igen missad tid.

Och har man varit borta så är det en hel massa att ta igen fast det är kul att komma ut till kunder så det är det värt.

Tänkte på Lisa från Eiser som omskolade sig till brandman när Eiser la ner. Det tycker jag är tufft. Det är ju inte världens lättaste jobb.

Nu får ni ha det så bra så hörs vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Klart att kvinnorna trivs bland så många krampiga män!!!!!!!

2009-02-26 @ 13:49:39
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Lies & Fantasies



Hej, du har väl inte missat GratisMode.se

http://www.gratismode.se/?c=4678



Det är en gratis sida där du samlar poäng för att få presentkort från massa olika affärer (ca 60 stycken och inte bara klädesaffärer). Det funkar verkligen och det är super enkelt!



Vi ses :)

2009-02-26 @ 16:24:50
URL: http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0