Jag älskar vintern.....

när den är som den var i stugan i helgen. Snö, vindstilla och inte så kallt. Och att sen sitta inne och höra brasan knastra och snön ligger så vit och fin på träden.
I fredags var Magnus & Kristina hos oss och åt. Magnus och jag lagade mat och Roger körde Elin till TIngvalla och Kristina låg och mös i badet. Det var god mat och vi åt upp allt. tyvärr tänkte jag inte på att fotografera då så här kommer lite vinterbilder i stället.





Och så kommer ni väl i håg att jag skulle stå på samma plats en gång i månaden. Så här kommer februaribilden


Jag var ju tvungen att prova åka pulka och ner för denna backe åkte jag.






Inne är det varm och skönt







Mina vänner kossorna









Jag var ute och gick lite på sjön











Och så en till sen får det var bra för denna gång. ( Ni förstår att jag tycker om att ta bilder eller hur)


Kommentarer
Postat av: Bagitta

Jättefina vinterbilder du fått. Är lite förtrydden på dig, men jag kan ju gå in och kolla hos dig då och då.

2009-02-23 @ 18:13:55
Postat av: Bitte

Ja visst är det fint när det är snö men inte katten fick det ligga kvar, snart bara slask kvar.

2009-02-23 @ 22:55:47
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0