Snälla snälla Caroline af Ugglas

I går tittade jag på melodifesivalen. Och sällan har jag sett sånt elände. Hur tänker man när man tar ut bidragen. Jag förstår att man måste variera sig och ha olika musikstilar. Men ett grunläggande krav borde väl vara att deltagarna kan sjunga. Och hur röstar folk sen. Jag hoppas att de som röstade på henne inte gjorde det för att det tycker om hennes röst utan för att de vill att melodifestivalen ska försvinna. Kan ni tänka er om vi skickat henne till Moskva. Fast det spelar ingen större röll, det går ju alltid skitdåligt där så vi skulle ju kunna skicak skit redan från början. Det är väl det den internationella juryn tänkte när de röstade fram sin favorit. Och hur hade de gått om man röstat fram Alcazar som sin favorit? Hade de haft chans att sjunga två ggr i Globen? Jag inte vet jag.

Programledaren då? tja jag vet inte inte dålig men inte bra heller. Kul med att hon bytade kläder så ofta men måste hon som alla andra programledare köra med sexskämt. Inte för att jag är pryd av mig men varför i alla sammanhang?

Jag har varit i stugan i helgen och de bilderna och skriver om det sätter jag in en annan dag.

Ha det så bra i morgon är det MÅNDAG Jippiiiiiiii!



Här kommer även en bild på en trevlig uggla

Sparvuggla - Glaucidium passerinum

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag tycker Caroline af Ugglas är bra. Men låten har jag inte hört än.

2009-02-08 @ 16:43:46
URL: http://ingridsplats,blogg.se
Postat av: marie

Ja det är ju det jag säger jag tror att jag är förväxlad på BB

2009-02-08 @ 16:56:33
URL: http://mariesplats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag höll på att smälla av när hon sjöng, fattar inte att hon kom med, hon kan ju inte sjunga. Snälla snälla snälla ta bort henne från melodifestivalen. Snälla snälla snälla ta bort hela melodifestivalen för det blir bara sämre och sämre o sämre. Hm ska kanske göra en låt som jag döper till sämre o sämre o sämre? Jag e kass på att sjunga men kan hon komma med i melodifestivalen kan jag väl göra en skiva hahahahahaha.

2009-02-08 @ 19:01:23
Postat av: Ingrid

????????

2009-02-10 @ 10:48:51
URL: http://ingridsplats,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0