Victoria förlovar sig.

Hej på er Bryr vi oss egentligen? Visst är det lite kul. Och visst tycker jag att det är på tiden att de får gifta sig. Och kanske kommer jag att vara en av dem som tittar framför tvn när de gifter sig. Men bryr mig nja. bry sig det gör man man om sin familj vänner och bekanta. Bryr sig gör man om miljön krig/fred. Bryr sig gör man om arbete försörjning. Men visst bryr vi oss väl alla lite om att Victora ska gifta sig vare sig vi gillar det eller ej.
 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4489519.ab
specialkurs, älskling?

Kommentarer
Postat av: ingrid

NEJ , NEJ, NEJ! Det är inget att bry sig det minsta om. Kungahuset är ovärdigt ett land som vill kalla sig demokratiskt och modernt. Privatisera skitet!



Kan man gå ur kyrkan så borde man kunna välja bort att betala till kungahuset.

Prinsar, prinsessor och deras ingifta är Sveriges "heliga kor" . Snart ska media bocka och buga för Daniel och titulera honom. Vad blir titeln månntro?



Nutida "heligheter" kräver att få ha sitt privatliv i fred, men de vill ändå behålla sina gamla privilegier. De vill och får både äta kakan och ha den kvar.. Usch och tvi!

2009-02-24 @ 12:31:00
Postat av: marie

Mor- det visar ju att du bryr dig det är just det jag menar. Det lämnar ingen oberörd.

2009-02-24 @ 14:07:12
URL: http://mariesplats.blogg.se/
Postat av: Bitte

Inte alls omöjligt att jag också tittar på tv-n när de gifter sig för man kan väl ändå inte hoppas på en inbjudan eller????????

2009-02-24 @ 21:33:45
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0