Något gick fel på vinträffen

I går var det vinträff och jag skulle ju vinna. Men hur blev det. Inte nån vinst till mig. Men jag kommer igen en annan gång. VI var alltså hos pia och det var jättetrevligt. Det började med att Bitte hade gjort vars en kalender till oss med bild på oss själva och på min fanns förutom mig själv även Madde så nu ska jag titta på henne ett helt år. På tal om fotografier blev det en hel del sådana tagna. Det visade sig att alla skulle föreviga just denna vinträff. Så här kommer en massa bilder. Sorry Madde men din näsa var inte så hemsk att jag redigerade bort den bilden. Vem vann då? Och vem var med?

Pia
Madde
Bitte
Kristina
Caritha
Maivie
Marie

Vann gjorde
Madde 4 flaskor (Ytterligare en anledning att vissa bilder inte togs bort)
Kristina 2
Caritha 1


                                                                                                  Här börjar vi med Pia värdinnan

Se n kommer Kristina. Än så länge har inte inte druckit något vin.

Madde som egentligen inte vill vara med på bild men vinner man 4 flaskor så


Bitte Henne behöver man inte tveka om även om man vet att hämden är ljuv. Jag vet att hon tog ett par hemska bilder på mig.

Caritha

Mayvie

Sen kommer jag själv 

Sen består vinträffen av en tjej till Anna men hon kunde inte vara med i går så hon får representers av ett litet hjärta.


Nu så kommer det roliga när vi alla är presenterade. Det visade sig att det blev nästan ett kamera krig så här kommer en massa bilder.
Först kommer bilden på vinvinsterna och lägg märke till att det står en Treo burk sist i raden.



Här kommer en bild som har värdelös kvallite men den måste få vara med. Det är Mayvie som inte dricker VIN men violsnaps ( Ur flaskan) Ja ja dagens ungdom.


Sen kommer resten de flesta får tala för sig själv



. 

Det var allt för denna gång. Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Man behöver visst inte vinna vin för att vara glad. Glada gummor gläder sig själv och andra!

2009-01-31 @ 13:12:31
URL: http://ingridsplats,blogg.se
Postat av: Bitte

Herregud vilka bilder det blev hahahaha

2009-02-01 @ 18:29:56
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Agnete Wetterlind

Kul bilder på min kompis Bitte mer sådana. Agnete på Visingsö

2009-02-01 @ 19:13:07
Postat av: Bitte

Du får faktisk skicka dessa bilder till mig på mail eller msn. Inte lönt att ta dom här för det blir inte bra.

2009-02-01 @ 19:17:46
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0