2009.07.11-06:20

Vad gör jag uppe nu? Ja inte vet jag! Vaknade av regnet, och kunde inte somna om så efter att ha snurrat runt i sängen så tänkte jag lika bra att gå upp. I går var min födelsedag. Firade den inte något speciellt. Fick pengar i present av Roger Elin jag sparar ju till en paviljong att ha i stugan. Och så är det där skåpet som jag vill ha på Ikea, suck det är så mkt som man vill ha. Sen åt vi Pizza det var länge sen så det var mumsigt. Elin och jag tittade på film. Vi kollade på Wallander hämden. Den var bra. Idag så kommer lite folk. Vi ska grilla lite och när gästerna gått hem ska vi köra upp till stugan för lite mys. Och så ska Elin och jag titta på nästa Wallander film (kommer inte ihåg vad den heter och jag orkar inte gå och kolla) Vi hyrde tre filmer igår. De två Wallander filmerna och så hyrde vi Vi hade i alla fall tur med vädret 2. Ettan var ju obetalbar. Hoppas denna oxå är bra. Men det bästa i den filmen är nästan denna Pappan i familjen är så lik min pappa till sättet. Och min pappa har aldrig gillat filmen. ( Ytterligare ett bevis)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ibland e de så jäkla gott med pizza men kan inte förstå dom som äter det ofta. Man ska ju längta lite efter det så blir det godare.Hoppas ni får det mysigt i stugan.

2009-07-11 @ 15:07:17
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: ingrid holm

Vi hade tur... är underbar! Och jag tycker han ser ut precis som Roger!

Fast i sättet är han som din far!



Vi åt förresten också pizza häromdagen. Vi sålde Rolex klockan i Ystad. Och det blev till vars sin Pizza och lite till! Vi rätt bra betalt, den behövde ju ses över och det kostade 500 sist och höll inte så länge.

2009-07-13 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0