En vecka kvar att jobba.

I morgon är det som väl är sista måndagen på länge som det är jobb. Hoppas jag i alla fall. Vecka 1 har jag ju lite ½ jour så helt ledig är jag inte men hoppas hoppas att det klarar sig.

I lördag kom ju släkten hit och vi grillade lite blandade korvar. Tjocka, smala, milda, starka. Sen åt vi smulpaj med vaniljsås och drack kaffe.

När gästerna gått hem så körde vi upp till stugan. Vi fixade till några hyllplan i städskåpet och så åt vi pannkakor på kvällen. Senare tittade vi på Vi hade i alla fall tur med v.... 2 och så Wallander Skulden. Vi hade i .... tyckte vi var så där. Hyfsad men inte så hejdlöst rolig som ettan, men så brukar det ju vara.

Wallander var jättebra. Denna var bättre än den som vi såg i fredags. Här kommer lite bilder på blommor i trädgården. Och så en bild på städskåpet.





Av någon anledning så gillar Elin att sova i soffan.





Detta gillar inte Roger: Ogräs i gräsmattan, jag tycker det är ganska fint


Mmmm Smultron







Tittar ni noga ser ni småkrypen


Och så samma växt med annan fokosering


Mina älskade björkar


Det var allt för denna dag vi hörs kanske i morgon

Kommentarer
Postat av: Bitte

Nu har min semester börjat så det e skönt. Det ska bli kul att komma och se er stuga. Glöm inte skicka mig vägbeskrivning bara.

2009-07-13 @ 10:17:03
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Bitte

Nu har jag fått vägbeskrivningen så nu är det bara tiden som ska bestämmas och om det e nåt vi ska ta med oss?????

2009-07-13 @ 14:52:56
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0