Fredag igen

nu är det då fredag igen och jag ska rusa hem idag Senast kl 3 ska jag hem. Och så fort jag kommer till Sjöbo ska jag inom bibliteket och hämta en bok som vi ska använda i helgen.


Vi ska nämligen vidare upp till stugan och börja på uteplatsen nere i trädgården. Den ska vara på den plats jag brukar stå och ta månadens stugfoto. Vi ska inte göra den så avancerat men det kan vara bra med tips och inspiration.

På tal om inspiration. Tittar ni på Sommar med Ernst. Vi gör och jag blir så sugen på att göra en massa saker när man tittat på programmet. Och faktiskt så är inte allt superdyrt som jag kan tycka att det är i så många av den typen av program.

Här är ett klipp från förra året tror jag Håll nu tummarna för att det kommer att gå bra. Och Bitte kanske kan vi sitta där och fika den 19:e. Och kanske kommer Magnus & Kristina med vi får se.

Kommentarer
Postat av: Kristina jakobsson

Det går säkert jättebra med terrassen,jag håller tummarna. Har pratat med Magnuc vi kommer den 19:de. Magnus blev så förvånad att han fick följa med bara. vilken tid severas kaffet?

2009-07-03 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0