Michael Jackson

Tittade ni på minnesstunden i går? Jag och Elin gjorde det. Det var väldigt fint och jag tror att han hade varit nöjd. Jag kan inte annat än hålla med de som satt och kommenterade. Alla dessa vackra ord hade han behövt höra medan han var i livet

Och jag satt faktisk och blev lite glatt överraskad över att TV4 inte bröt för reklam under minnesstunden. Så när minnesstunden var slut så skulle de visa en konsert. Men då kunde inte TV4 hålla sig längre utan var tvungen att ha sina reklamavbrott. Sorgligt att man inte kunde låta bli. Jag var inte någon dyrkare av MJ men jag tycker i alla fall att det är det minsta man kan begära av TV4 att de skulle respektera att det säkert satt många ledsna och skulle titta och så stör TV4 dem i sorgen. Bedrövligt.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Nä vi tittade inte på det. Var så trött så jag somnade tidigt. Har tittat mycket lite på tv nu de sista veckorna.

2009-07-08 @ 22:55:40
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej! Jag tittade inte heller. Jag tittar sällan på TV.Jag håller med dig att alla vackra ord som kommer när dom är borta kunde dom fått höra medan dom är i livet. Så är det nog fler gånger.Ha det bra/ Anita

2009-07-09 @ 18:11:38
URL: http://mollaretosen.blogg.se/
Postat av: rovie

Tittade inte heller. Det var inte musik s a s, men klart var han duktig.



Tack för din komemntar. Nej jag har inga objektiv. Bara en bra zoom. Här flyger de också, oftast när de ser kameran, men även mig. Jag står oftast innanför fönstret.

2009-07-09 @ 19:31:01
URL: http://rovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0