På promenad i Västra Hamnen på lunchen

Eftersom jag gick tidigare i går så visste jag att dagen skulle bli jobbig. Det är ju ingen som gör jobbet när man inte är här.
Och mkt riktigt. Så när det var dax för lunch så kände jag att jag måste ut. Beväpnad med mobilen så gick jag en liten tur. Jobbet ligger bra till så det är nära till västra hamnen.
Här är bilderna från min promenad
Fina balkonger och fina hus ligger det här fina priser är det med


Är man riktigt tät får man egen båtplats

Små nätta billiga båtar är det med som ligger där


Där är en del lediga lägenheter i fall någon är intresserad


med båtplats


En gång i tiden var här bara varvsindustri konstigt att tänka sig

Turning torso som granne

Det är skönt att gå längs kajen



Snart tillbaka på jobb igen
 

Men nu är det slut för idag.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Det ser ut som det blir bra med kaffe den 19 Juli. det är ju traktorpulling men Patrik hoppas de ska åka dit på lördagen och inte söndagen.

2009-07-01 @ 23:11:08
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0