Så var det dax.

I söndags var det dax. På em så kom Bitte och Patrik och hälsade på i stugan. Vi åt god smulpaj och drack kaffe och retade oss lite men bara lite på att vi inte kunde sitta nere i trädgården som vi tänkt. Men vädergudarna gör som de vill. Tack för besöket och varmt välkommna tillbaka.





Innan på dagen hade jag varit ute en promenad här kommer bilder på det




Sen var det ju dax även för mig och Kristina att ha vår kväll. Så när Bitte & Patrik och Roger & Elin kört hem så gick vi efter en stund ner till Sjön. Vi hade ju lite bättre väder.





Kristina badar fötterna



 När vi druckit vår öl gick en tur



Sen var vi utsvultna och lagade mat





Lite mkt vin kanske?



Själv nöjde jag mig ett litet glas med lite i


Dagen efter


Piggare ögon



Tack för i år Kristina.




Kommentarer
Postat av: Bitte

Hm två bilder på kor, vilken e du och vilken e Kristina hahahaha.

Ser härligt ut med ett fotbad.

Jag vädret blev ju så klart bättre sen när vi åkt hem. Typiskt.

2009-07-21 @ 23:43:59
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0