Semester

Nuuuuuu har jag äntligen semester. Det ska bli så skönt. Känner redan att jag glömt bort jobbet. Nja inte riktigt. På tisdag ska jag jobba lite men förhoppningsvis kan jag jobba hemifrån.

Idag har badbryggans vänner haft möte. Badbryggan i stugan håller ju på att ge upp helt. Eller rättare sakt den har gett upp. Så det kommer att krävas ett totalbyte och ganska mkte pengar och jobb fast brygga vill vi ju ha. En 1000:- per hushåll kommer det minst att kosta. Det var några viktiga personer som saknades i dag och därför så ska det vara ett nytt möte om en vecka. Då ska de försöka få med sig Håkan som äger den mesta marken runt om kring. 

Som det har regnat och åskat i natt. Som väl är så är jag inte rädd för åskan. Det höll ju på i evigheter. Men det var ju bra att det kom inatt så kan det förhoppningsvis bli bättre tills imorgon. Då kommer det ju besök till Stugan.

Det är Bitte & Patrik som kommer det ska bli jättetrevligt och så kommer Kristina för att vi på kvällen ska ha vår årliga inbördes beundran kväll. Jag har köpt öl som vi ska sitta på bryggan och dricka på kvällen. Förra året öste det ner men till bryggan gick vi.

Så vi ses kanske i morgon eller på måndag då ska jag ha lite bilder förhoppningsvis.

I dag blir det en bild på en brygga dock inte vår

Kommentarer
Postat av: Bitte

Här kom bara lite åska i morse.

2009-07-18 @ 22:24:13
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0