Uteplatsen klar

Så kommer här då bilderna. vi körde upp i fredags em. Funderade lite fram och tillbaka hur vi skulle göra. Och kom fram till det. I lördag morse så körde jag och Roger in till Hörby för att köpa bullar och sen köpa virke. När vi kom till torget i Hörby visar det sig att det är någon typ av vetaranbils rally med massor av fina bilar. Jag blev förälskad lite grann i alla fall i bilen Morgan. De är så superfina. Kan se mig och Roger köra omkring på småvägar i en sån liten fin bil. Hade inte kameran med mig tyvärr. Men jag snor helt fräkt en bild från internet.

Fil:1995morgan4-4.jpg

Det var Bosse bildoktorn som var den som startade bilarna.
BIL-12s42-bossebilFRI-347_368

men som sagt det var inte därför vi var i Hörby. Så bullarna inhandlades och vi drog vidare till P&G

Sen var det bara att jobba. Jag satte upp kameran och tog en bild i ½ timmen så kan ni följa jobbet på sliden här nedan. Det har smugit sig in lite andra bilder men det gör inte något åt

Sen är ju tanken att det ska köpas in nya trägårdsmöbler och göras fint . En pavliljong vill jag också ha där men det blir nog inte i år.

Paviljong Sahara 3 x 3 m. inkl. myggnät och sidoduk


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ska bli kul att se hur det ser ut.

2009-07-06 @ 20:13:27
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Ankie

Jo det är klart att ni ska ha en sån bil...

Det är ju en typisk pensionärs bil, så det hade passat er bra:) ha ha

2009-07-07 @ 11:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0