Jag är sjuk, stackars mig

Ja det är faktiskt lite synd om mig. Jag hatar att inte vara frisk. I fredag fick jag gå hem från jobbet och med mig fick jag ett tips om att när jag kom hem skulle jag gurgla mig med ett ½ dricksglas mummelman. Jag frågade om han verkligen menade ett drickglas. Ja då det var det och sen skulle jag ta ett ½ glas när jag gick och la mig. Sen skulle jag vakna frisk dagen efter. Tänkte att det är värt att prova.
Vet ni hur svårt det är att få ner ett ½ glas mummelman? Skitsvårt. Det är ju inte ens gott i småmängder.

Och nej det hjälpte inte. Jag är i dag söndag fortfarande inte bra. Men jag är i alla fall lite bättre. Ska på studentuppvaktning ett slag i em så jag måste pigga till mig.
Kom och tänka på att ni inte fått junibilden på stugan så den kommer här.


Sen tar vi några bilder på det vackraste jag vet. Vildplockade blommor




Sen är det ju pest med detta regnande men efter regn kommer solsken heter det ju. Och att gå ut efter ett regn är härligt



Nej nu ska jag vare sig sitta här mer eller gå ut. Jag ska gå och vila en stund innan det bär av till Hörby för en snabbvisit på studentuppvaktningen a

Kommentarer
Postat av: Cita

Fina bilder. Jag har oxå en blogg..

Och vi har samma bakgrund.

Välkommen att titta in:

mamselamsen.blogg.se

2009-06-14 @ 10:45:20
Postat av: Ingmarie

Hoppas du känner dig bättre!Håller med dig att mummelman är fruktansvärt äckligt!

Ska ut o plocka lite sommarblommor så jag ger mig ut i blåsten!



Ha så bra du kan...

2009-06-14 @ 12:31:28
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Bitte

Fu katten hur lyckades du svälja den skiten hahaha? Synd att det inte hjälpte.

Fina bilder

2009-06-14 @ 13:19:36
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: ingrid

Vad är mummelman?. Har aldrig hört talas om det, men det hörs rätt gott.

Jag är lite småförkyld och inte blir man piggare av detta vädret.

Kry på dig!

2009-06-14 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0