Nu har jag snart vänt ut och in på mina lungor.

Host Host Host. Jag driver mig själv till vansinne. Jag tar oxix ( eller hur det nu stavas) för det säger doktorn att det är det som hjälper bäst mot din hosta. Och så tar du pulmicort. Morgon och kväll så är du snart frisk, och så drick vatten.

Drick vatten, jag dricker så mkt vatten att jag är övertygad om att vattenräkningnen kommer att vara större nästa gång. Jag dricker så mkt vatten att min mage säger stopp. Och skickar tillbaka vattnet. Jag har inte varit hos doktorn denna gång men jag känner mina luftrör med tillhörande lungor så jag vet precis vad tant eller farbror doktor ska säga.

Fy vad jag gnäller men jag kan inte låta bli. Det är så tråkigt att bara stapla omkring. Det ända vettiga jag gjort i dag är att jag beställt jordgubbar till midsommarafton och så har jag fört över bilderna från Veronica sstudent på en Cd till fam Jakobsson.

Ska vi se... nåt bra som hänt idag????

Tja tydligen så har U21 landslaget vunnit över vitryssland med 5-1. Som om det skulle ha någon världslig betydelse.

Och så har det varit debatt i riksdagen; den stora nyheten därifrån är att: Fd riksdagsledamot greps – i riksdagen Hon hade fel tröja på sig. Har ni hört något så dumt. Tydligen var det 5 stycken åhörare bla då en Fd politiker som kom dit med nej till kärnkraften på sina tröjor. När de sen reste sig upp så syntes deras tröjor ibild och så får det inte gå till. Nej fy. Och hur många tror ni hade lagt märke till deras tröjor om man inte beslutat sig för att tillkalla polis och gripa personerna i fråga? Hur det gick i debatten? Ingen aning det förtäljer inte historien. Aftonbladet redovisar bara det viktiga.
Märker ni att jag är lite deppig och sur idag? Ja det är jag och det kommer jag att fortsätta vara tills det att jag kan jobba som vanligt eller i alla fall slippa vända ut och in på mina lungor hela tiden. Så sov nu så gott alle sammans. Så hörs vi i morgon. Sätter in en bild som visar damen med tröjan. Dock får ni inte se tröjan. Ewa Larsson heter hon

Kommentarer
Postat av: ingrid

Redan som litet barn hade du "svåra hostor", det skrev du själv i någon sorts bok om dig själv!

Hoppas att du blir bra till ert midsommarfirande, fast det ska regna. Jag mailade till ditt jobb innan, men det kan du läsa sedan.

2009-06-17 @ 16:28:05
Postat av: Anonym

Hoppas hostan blir bättre nu när det är midsommar. Hjälper nog med ett par rejäla snapsar.

2009-06-17 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0