Oj nu gick det flera dagar i ett nafs.

Måndag igen. Vad har jag då gjort hela helgen?

I lördags var det loppis i Äsperöd. Det blev en elgräsklippar för 100:- Som jag ska ha i stugan ett tag. Den andra tappar sina knivar så det är ju inte så bra. Och en elgräsklippare funkar bra på de flesta ställena i trägården. Det andra får vara så länge.

Sedan körde vi till Sjöbo kaffestuga med Roger mor & Far. Göran brukar alltid bjuda ut på fika efter Äsperöds loppis. Det blev Kaffe och räkmacka. MMMMMmm. Sen hade jag tänkt att vi skulle åka upp till stugan. Men Roger fick ont i nacken och fick gå och lägga sig.

I går körde jag upp till stugan för att vattna och pula lite. Då kom Ankie med pojkvännen Thomas och så en kompis till henne och hennes pojkvän. Och så en hel drös med hundar. Jag tror 5st. Jag glömde helt bort att ta kort.



Kommentarer
Postat av: Bagitta

Jag blir lite avundsjuk på alla dina fina bilder. Men så har du ju också en kanon kamera. Ha det bra.

2009-06-29 @ 10:54:54
Postat av: Ingmarie

Kul att se allt är OK!Mycket trevliga bilder



Ha det så gött!

2009-06-29 @ 19:32:41
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är länge sen jag var på kaffestugan minsann.

2009-06-29 @ 21:20:16
Postat av: Bitte

Jasså kom inte mitt nman med på förra kommentaren. Det var ju konstigt. Se om det funkar nu då.

2009-06-30 @ 08:56:42
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Kristina jakobsson

Det var hundra år sedan jag var på kaffestugan och det ser furtfarande lika mysigt ut. med tanke på kaffestuga vi måste planera vår tjejhelg. Kramisar

2009-06-30 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0