Om en månad

Kom just på att om 1 månad så åker vi till Stockholm. Vi ska bo på Clarion Tapto
Clarion Collection Hotel Tapto
 Om nu inte de som bor här nedan bjuder in oss
Fil:Royal-Palace-Stockholm 2.jpg

Fil:Carl XVI Gustaf.jpgFil:Sílvia da Suécia (meio corpo).jpg

Kommer ni ihåg att jag visade för några dagar sen bilder med vad jag kallade vildrabarber. Min mor visste vad de heter på riktigt. Så här skriver hon: Pestskråp, det är den som blommar så vackert med lila blommor utan blad på våren. Sedan kommer de stora bladen. Den är nog lite släkt med Tussilago, som också blommar tidigt, innan bladen kommer.

Tycker nog bättre om mitt namn Vildrabarber.
Nu måste jag jobba. Ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hahahaha ja vem vet ni blir kanske bjudna på en riktigt fin kungamiddag.

2009-06-25 @ 22:06:44
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0