På väg till jobb.

I går och i dag har jag kastat upp mobilen och tagit lite bilder på väg till jobb. Här kommer några av dem i alla fall.








Det var gårdagens. Och här kommer dagens av bla regnbåge




Sen är ju som ni vet jag glad för att ut och promenera så här kommer några bilder från det. Detta är från oran


Sen vet ni att grodor har förmåga att hamna i min väg. Denna gillade dock inte mig. För den kissade på mig.


Här är lite bilder på får uppe i stenänga




Och så slutar vi med en bild på ett får som nog tror att han/hon är en ko eftersom han/hon är svartvit. Eller  så är det ett svart får som blivit snällare och börjar bli vitare. Eller så är det som Mikael J någon konstig sjuka.


Idag är det torsdag och det är som en fredag eftersom att vi i morgon är lediga som kompensation för att den 6/6 är en lördag. Det är skönt med en ledig dag. Hoppas bara att det inte blir heltokigt väder,

Kommentarer
Postat av: ingmarie

Så rätt du har,man måste inte vara med på allt!

Ha det nu så gott,vi höres på bloggen!

2009-06-04 @ 08:07:47
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Bitte

Jag såg också en stor och skarp regnbåge när jag skulle köra iväg 06.15 och kanske denna är tagen då också. Jag orkade bannemaj inte ta upp kameran fast jag gärna ville. Jag körde mor Hörby där himlen var mycket ljusare så nä det blev inget foto på regnbågen denna gången.

Inte konstigt grodan kissar på dig då höll väl på att trampa på deninnan du tog upp den. hahaha

2009-06-04 @ 16:32:28
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0