Barnprogram.

Har funderat på det här med barnprogram. Och funderar på vilken påverkan de har på barnen. Och jag har till min hjälp använt mig av You Tube. Jag tror inte det finns något som man inte kan hitta där.
I alla fall vi som är födda på 60 talet tittade på



Helt underbart barnprogram och så är vi underbara med eller hur.

Sen har vi barnen som är födda på 70 talet
 

Konstigt att de inte är underligare än vad de är.

Raskt går vi vidare till 80 talet
 

De har fortfarande svårt att ta allvarligt på livet.

90 talet då vad var det då?
 
Här är det tydligen så att man försöker vara pedagogisk/spännade på en gång.

Så har vi raskt kommit till de som är små nu, vad tittar de på?
Tycker nästan mest synd om dagens barn. Vad är vilse i pannkakan mot grönsaker som godnattsaga. Suck

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej Marie...

mycket förändras förutom barnprogram genom åren. Sminket fanns ju inte när ni var små till exempel ;)

Skämt å sido! Ska läsa din blogg!

Kram från Matilda

2009-06-22 @ 00:03:41
URL: http://metrobloggen.se/watl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0