Fick av Pia

Denna fick jag av Pia på mailen och tycker den är bra. Fast jag lär inte få nytta av den eftersom jag inte är mkt ute i svängen. ( Helt ärligt knappast alls)

Krogtips för kvinnor  
När en kvinna står där i baren och softar med ett glas vin och det kommer fram en sån där kladdig karljävel som inte vill ge sig, då ska hon bara se karln i ögonen och lugnt säga:  
- Du, jag tycker att du ska flytta till Gävle.  
- Varför det? frågar han säkert förvånat.  
- För där behöver dom en bock som ingen tänder på!


Kommentarer
Postat av: Bagitta

Den var bra.

2009-03-26 @ 10:46:09
Postat av: ingrid

Kul, fast jag kommer säkert inte behöva använda den!

2009-03-26 @ 10:55:09
Postat av: Bitte

Ja jag skarattade också mycket åt den historien.

2009-03-26 @ 18:11:52
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej! Det var en rolig historia men inte precis någon vacker bock på bilden.Så sant,den bocken tänder ingen på. Ha det bra/Anita

2009-03-26 @ 20:47:56
URL: http://mollaretosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0