hemma igen

Så är man då hemma igen. Det var skönt och bra på alla sett och vis. Hotellet var enkelt men bra rent och snyggt. Maten var god och billig. Och vädert var bra. Vi åkte ju på torsdagen och på nerresan var vi inbokade med Poolferries. Ingen bra båt kan jag säga. Tråkig med lite att göra. kallt var det också men det gick. Med en bra bok så kan man ju fördriva tiden ganska bra. Men maten på denna båt är ju inte någon hit, Vi besällde hamburgare, som på bilden så fin ut med sallad gurka och tomat. Vi fick en mikrad hamburgare med bröd. Ingen sallad ingen tomat och ingen gurka. När jag klagade fick jag erbjudande om att jag kunde ta pizzasallad och rivna morötter. Och stolt berättar han att det är minsan gratis. Men men överlevde gjode vi. På kvällen sen så var det bara lite information på hotellet öl och soppa sen i säng.

Dagen efter så gick vi efter frukosten ner för att gå till marknaden. Och vi gick och gick och hamnade en bra bit in i tyskland. Men sen vände vi och gick tillbaka och till marknaden. Men sicket skit. Inte var där något jag ville ha i alla fall. Ja på ett ställe fanns det ganska coola trägårdsfigurer men vem vill dra på det. Fast sen gick vi vidare till ett mysigt cafe där vi åt äpplekaka med grädde och drack kaffe. MMMMnnnn vad gått när man promenerat i nästan 3h. Gissa om det var skönt med massage sen.

På kvällen gick vi ut och åt. ( Roger fyllde ju år) på ett ställe som guiden rekomenderat. Och det var verkligen mysigt gott och helt ok pris.

Sen var det nästa dag och den började med fot + hand+ ansiktsmassage. Kan verkligen rekomenderas. Sen var det dax att ut och gå igen.

På kvällen gick vi ut och åt igen. Denna gång hamnade på ett ställe som visade sig bara ha meny på polska. Men det gick bra i alla fall. Pasta heter pasta överallt.

Nu måste jag gå och äta men jag sätter in två bildserier så att ni kan se lite bilder

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ni ser ut att ha haft det lugnt och skönt trots dålig hamburgare och långa promenader.

2009-03-18 @ 09:47:03
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0