Ja ha då gick det inte..

denna gången heller. Jag vann inte. Men vi hade ju paketlotteri också. Och där hade vi lite flyt och fick vars två paket. Det var som vanligt mkt roligt med många skratt. Jag sätter in lite bilder denna gång var ju Anna med så hon får ni se på bild.
Vi var med

Pia
Madde
Bitte
Maivie
Marie
Anna

(Kristina var hemma med sjuk tacka och Caritha var sjuk själv)

Vann gjorde
Bitte fick 4
Anna 2
Mayvie 1

Statestiken ser nu ut så här
Madde 4
Kristina 2
Caritha 1
Mayvie 1
Anna 2
Bitte 4
Pia 0
Marie 0 ( ser ni så fel det är, fast jag och pia kommer igen)

Och så till fotona. Det blev många bilder som Madde är med på. Hm men det gör nog inte något hon gillar ju det eller? Ett tips Madde är nog att inte sitta snett framför mig. Nästa gång.


Madde vill inte vara med på bild

Paketen väntar

Ska vi ha vinlotteriet nu eller?

Snart ska vi se vem som vinner

Madde och Pia fick var en fin ställning till vinflaska. Men de fick lite konstiga tankar när de tittade på den. Kan bero på vad vi pratat om innan på kvällen.

Vad är det i Maddes andra paket?

Anmen gud!!!!


Hm vad ska jag ha den till?

Anna visar att man kan gosa med nallen. Annars är den tänkt att ha i badet

Snart påsk då kan det vara bra med en höna

Till slut mayvis goda kaka mums

Kommentarer
Postat av: Bitte

Jag vann 4 flaskor jag vann 4 flaskor jag vann 4 flaskor jag vann fyra flaskor jag vann 4 flaskor jag vann fyra flaskor jag vann 4 flaskor jag vann 4 flaskor fan vad jag e BRA hahahahahah

2009-03-27 @ 23:48:36
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: ingmarie

JAG VILL OCKSÅ VINNA!

Kram till hela gänget ni verkar ha det hur trevligt som helst!

2009-05-29 @ 19:04:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0