Lördagspromenad

Så var solen borta igen. Men vi bestämde oss för att gå en promenad i oran i alla fall. Jag tog med mig kameran för att jag ville se om jag kunde fånga någon vårbild. men det fanns ingen vår att skåda. Fast Roger fick syn på ett erkorrepar som klättrade på ett träd. Och om man tittar riktigt noga så kan man se att buskarnas knoppar är ganska nära att så ut.

När vi kom hem så började jag fixa med köttbullar. Och Roger körde till Fotbollen för att titta på när Äsperöd spelad träningsmatch mot Kungshult (Tror jag att det var) Äsperöd vann och nu har Roger kommit hem igen och vi ska dricka lite kaffe.
I morgon ska vi ha kalas för att Roger har fyllt år och för att Ankie snart fyller år. Jag har inte köpt något till henne ännu men jag ska nog komma på något. Annars har jag nog något gammalt loppisfynd. ( Då blir du väl glad eller hur. Kanske en "snygg" tavla?)



Ser ni ekorrarna?







Kommentarer
Postat av: Bitte

Härliga bilder. Ekorrar är väldigt söta tycker jag. Jag saknar mycket att inte kunna gå långa promenader i skogen, ska kanske skaffa en rullator så kan jag vila knäna när jag vill hahahaha.

2009-03-21 @ 18:47:37
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Bagitta

Hej fina bilder som vanligt har du tagit. Jag har också fotat ekorrar men min kamera är inte så bra som din. Ha det bra.

2009-03-22 @ 07:34:07
Postat av: Anita

Hej! Det var mycket fina foto du har tagit i Oran. I kväll regnar det lite men blir nog bättre i morgon. Om du undrar vem jag är så är jag Bittes mamma och hittade till dig på hennes sida. Ha det bra/Anita

2009-03-22 @ 20:52:33
URL: http://mollaretosen.blogg.se/
Postat av: Kristina jakobsson

Den där efterrätten ser farligt god ut man kanske skall prova den en dag. Och vilka fina bilder du har tagit i Oran. Men visst anar man lite vår ändå.

2009-03-23 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0