Vad ska jag göra i dag då?

Tja jag vet inte riktigt. Kanske förljer jag rent av med Roger och tittar på lite fotboll. mest för att komma ut lite. Det ser inte ut att vara något superväder. Men det blåser i all fall inte. Som det har blåst de senaste dagarna så har man nästan trott att det är höst igen. Och det vill vi ju inte. Sen funderar jag på att kanske vi kunde gå på bio. Män som hatar kvinnor ska vara jättebra. Men men när dagen är slut så vet man. Har inte haft tid att skriva i bloggen alls i veckan har jobbat förmkt och när jag kommer hem sent så har jag inte lust att sätta mig vid datorn. 

Nästa vecka är det i alla fall tid för lite ledighet. Vi ska till polen på spa. Har aldrig provat men det blir säkert bra. 

Nu ska jag i alla fall klä på mig och sätta mig och prata med Roger för att se om vi kan komma på nåt bra. 
Ha det gott alla

Bilden i dag får bli en liten ängel

 

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja den bian ska jag också titta på men väntar tills den kommer till Sjöbo

2009-03-08 @ 11:24:49
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0