Vinträff igen

Så är det då dax för vinträff. Och jag känner att det är min tur att vinna denna gång. ( Fast det är nog mer än jag som känner så). Vi ska även ha paketer med oss så om det inte blir något vin så får jag förhoppningsvis något kul. Jag har köpt två paket som innehåller...... ha det avslöjar jag inte här.

Det är så skönt att det är fredag för denna vecka har varit trist med massor av jobb och konstigt väder och så sillen som var stygg till mig.

Men när jag sen tänker på hur andra har det så nästan skäms jag för att klaga. Jag har överhuvudtagiet inte något att klaga på. Jag är frisk mina barn är friska och jag har jobb tak överhuvudet och pengarna räcker till även om det inte blir något över. Detta brukar jag tänka på när jag läser på Sabinas blogg ( som Bitte tipsade om för ett tag sen) Stackars stackars människa och stackars stackars hennes familj. Om ni inte har läst hennes blogg så gör gärna det.
http://mittlivsabina74.blogspot.com/ 

Men vi måste ta vara på våra egna liv och glädjas över det som är bra. Och det är ju bland annat att man har vänner som man träffar och några av dem träffar jag ju i kväll och det ska bli kul. Vi brukar alltid ha kul och det blir många skratt. I bara så ni vet om det så vinner jag i kväll.

Ni får ha det så bra tills att vi hörs i morgon då ska jag berätta om hur många flaskor och paket som hamnade hos mig.


Snart är våren här.

Vattenpipa är inget vidare. Men är man i Egypten så

Och mor snart är det konstrunda igen,

Kommentarer
Postat av: ingrid

Men va nu då, är det verkligen DU med vattenpipan?!. Jag känner inte heller igen personen som fikar på bild 2, men konstrundan ser jag framemot. Utan medhavd kamera förstås! Stugan i lätt vårskrud hade jag dock inga problem att känna igen.

Och får du för mycket vin så minns att mitt förråd börjar bli tomt...

2009-03-27 @ 10:17:06
Postat av: Bitte

JAG ska vinna många vinflaskor så det så!!!!!!!

2009-03-27 @ 18:49:27
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0