Äntligen blev det min tur

Så var det vinträff i går och denna gång blev det som jag ville. Madde drog mitt namn så jag vann 4 flaskor. Jippie.
Vi som var där var
Bitte
Madde
Pia
Carita
Kristina
Marie

Mayvie lämnade flaska men kunde inte vara med.

Vann gjorde
Marie 4
Mayvie 2
Bitte 1


Statestiken ser nu ut så här
Madde 4
Kristina 2
Caritha 1
Mayvie 3
Anna 2
Bitte 5
Pia 0
Marie 4

Som ni ser så har Bitte vunnit mest. ( Och hon dricker inte ens vin, sorligt är det).
Nästa gång måste Pia vinna. Jag kommer att hålla på henne. ( Visst är ja väl snäll.)

Vi spelade Wii. Jag och Madde tog ett par rejäla fajter boxning. Hjälp vad jobbigt det är. Men skoj är det. Sen spelade vi bowling och Caritha var bäst där.

Och så ät vi ju. Massor. Först jättegod lax med nypotatis och gröna ärter och sallad. MMMMmmmmm. Sen ställde hon fram  chips och godis. (om vi åt upp allt smågodis så det blev inte något över till Patrik men så är det är man inte hemma så får man skylla sig själv) Så vi orkade inte äta någon efterrätt. (Som väl är hade hon bara planerat den inte gjort den ännu)

Nu kommer vi till bilderna.
Jag hade inte min kamera med så det fick bli mobilen.






Det finns någon film med som Kristina tog när jag och Madde och jag boxades. Och en när Madde och och Kristina spelar  tennis.
 

Här kommer filmen med mig och Madde. Det är Kristina som filmar och det borde nästan censureras. Man kan nästan tro vi håller på annat. Får se om den får ligga kvar. Vad säger du Madde är du modig? Man ser ju inte mkt. Och lägg märke till att jag inte har tagit med Bilder på dig som jag har tagit. I alla fall inga där du är själv Jag är ju med på de flesta bilderna som du är med på.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja man e ju bara bäst med 5 flaskor hahahah. Nästa gång måste jag vinna några till. Håller med om att Pia måste få 2 nästa gång för jag ska ju ha 4.Jag kan kanske ha vin-försäljning när jag får för många hahaha.

2009-05-30 @ 13:04:24
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Kristina

Håller med att det är Pias tur att vinna lite vin nästa gång men jag kan ju i alla fall få andreplatsen.

2009-06-08 @ 08:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0