Fest. HAR INGEN HÖRSEL LÄNGRE

I går kväll var vi på fest. Bengt fyllde 40år och han hade fest på Solvalla och festen hade han med sitt gudbarn som fyllde 20. Många glada människor god mat och mkt dricka. Men jag måste säga att alla de här 20åringarna skötte sig exemplariskt. Visst drack de en del. Men jag tror nog att det var nog värre när Bengt själv fyllde 20. Eftermaten var det dans. Och gisses vad högt det spelades. Det gick inte att föra ett normalt samtal. Men men Prata kan man göra annars.

Jag tog reservkameran med mig. Elin hade lånat min andre. I alla fall så satte jag i nya batteri men de tog slut meddetsamma så det blev bara 3 kort och så ett par med mobilen Och så en liten kort film i dålig kvalite. Synd med kameran är att Bengt gjorde ett uppträdande i förd en gammal gympa dräkt och så en drillstav. Men det är kanske lika bra att det inte finns bildbevis på detta.

Men filmen kommer här:
 


Och här kommer bilderna i alla fall









Kommentarer
Postat av: Bitte

Alltid kul med lite fest.

2009-05-03 @ 10:34:39
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: ingrid

Visst är det kul att slå klackarna i taket ibland!

Vi har vår släktforskning i samma lokaler på måndagarna. Inte så knökfullt, men intressant och kanske, kanske att vi så småningom kommer lite längre tillbaka. Ska faktiskt göra ett försök nu!

2009-05-04 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0