Fortsätter på minnenas väg

Igår var jag på kundbesök i Helsingborg. Deras kontor ligger nere vid vattnet


Kärnan var det länge sen man var på. Jag körde förbi i dag med. Men kanske till sommaren kan man åka dit


Det är ganska fint i helsingborg


På väg hem så stannade och jag tänkte innan jag stannade att jag skulle kunna sitta i bilen och titta på den fina utsikten men det gick inte.
Ett stort plank var i vägen


Undras vad de har för erfarenhet?


Men jag gick av bilen och gick en liten bit bort och då fick i alla fall en skymt av hur det kunde sett ut



Vägen är inte kul


Men sen passerar man ju Löddeköpinge och där har jag ju bott så jag körde in på Topasvägen och så här ser vårt hus ut i dag. Jag kan inte säga att jag trivdes något speciellt i Lödde. Då var det bättre i Furulund. Får väl åka dit en annan gång.




Någon av grannarna hade lagt puts på hela huset


Men sen körde jag hem, passerades vombsjön och jag slås av hur fint det är där




Vill passa på att säga att när jag fotar samtidigt som jag kör så slänge jag bara upp kamrar och tar en bild. Jag tittar inte själv på det hållet utan håller faktiskt fokus på vägen. Det är ofta jag tar en bild av någon detalj i bilen men en del träffar faktiskt något motiv som är något att ha.

Och du Bitte nu har jag 1 1:- så jag har börjat samlandet.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Härliga bilder.

Ja bara samla på nu hahahaha. Man behöver 5 kr för att vara med. Vill man vara med fler ggr så behövs det ju fler så vida du inte vinner förstås.

2009-05-12 @ 15:55:06
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: ingrid

Ja, Lödde. Fy vad jag vantrivdes där! Hemska högfärdiga grannar och dumt planerat både hus och tomt. Och ungar som rände in och förstörde i vår trädgård.Fattar inte varför vi stannade så länge, men det är ju en massa jobb att flytta. Men efter 5 år kom vi äntligen iväg till Väggarp, ett jättefint hus, bra, trevliga grannar. Och sedan blev det ännu bättre när vi kom till Sjöbo!

2009-05-13 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0