Vilken besvikelse

Vaknade i morse och trodde för ett ögonblick att det var fredag. Men kom snart på att det var torsdag. Det är mkt roligare när det är på andra hållet att man ex tror att det är torsdag så är det fredag.

Härom veckan skrev jag ju om att jag höll på i Daniels gamla rum. Och nu har jag kommit en bit till på vägen. Jag har inhandlat en soffa som ska stå där inne och så har jag hittat en byrå som jag vill ha där.





Jag var i affären och såg ett tips att man skulle göra isglass av juice. Det kom jag på när jag sen var hemma men Elin och jag hittade inte isglassformarna, bara pinnarna . Så vi uppfann egna. Så här blev det



En dag när jag körde hem så såg jag dessa sötnosar på avstånd. Det är ganska dålig kvalité för jag fick zoma in med mobilen. Men jag tyckte att de var så söta när de spatserade över på övergångsstället.



Sen blommar mit träd där hemma nu. Det är så fint.


Det får bli allt för denna gång.

I morgon är det vinträff så det är dax att börja hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja det är dax att hålla tummarna för att JAG ska vinna många flaskor vin.

Det där med glassen är ju att allt går med lite fantasi.

2009-05-28 @ 16:46:08
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Kristina

Snygg soffa hoppas att det är en bäddsoffa så man har någonstans att sova nästa gång man kommer hem till er för en omgång spa. Och jag har redan berättat för Bitte att det är jag som skall vinna första pris i morgon. Tar du cykeln eller skall vi hämta upp dig med i morgon?

2009-05-28 @ 22:03:31
URL: http://hönsagget.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0