Blogga eller inte

Så tänkte jag skriva ett par rade igen. Funderar på om jag ska fortsätta blogga alls eller om jag ska ta bort den helt. Fast jag tror nog att jag vill fortsätta. Ska försöka i alla fall en gång i veckan.

Hänt sen senast då?

Ja vi har haft vinträff och gissa vad JAG VANN 2 FLASKOR. Så det känns bra. Kristina vann 3 och Pia 1. Och Bitte vann ingen alls. Och det var ju bra eftersom vi kivat så med henne om att hon inte skulle vinna. Men hon gick inte lottlös i alla fall. Vi tänkte att vi skulle överraska henne med en bröllopspresent så det fick bli en lite ovanlig sådan. Och helt fräck som jag är snodde jag dessa bilder från Bitte





De som var på vinträffen var
Bitte
Kristina
Madde
Pia
Jag
Mayvie


Statestiken ser nu ut så här med viss reservation att jag missat någon gång. ( Bitter har säkert vunnit ännu mer)
Madde 4
Kristina 5
Caritha 5
Mayvie 4
Anna 2
Bitte 8
Pia 1
Marie 6

Så nu tycker jag att Pia ska vinna nästa gång

Sätter även in årets statestik

Kristina 3
Marie 2
Pia 1

Nog om vinträffen
Skulle ju ha Kristina med hem och så blev det med. Vi gick hem och så satte vi oss och tog ett glas vin till och pratade lite om resor familj och jobb sen var det dax att gå och lägga sig.

Dagen efter så körde jag hem Kristina. Martin följde med och vi tittade på hennes nya bil. Röda faran döpte jag den till. Den var jättefin. Sen körde jag och Martin vidare och handlade innan det bar av till stugan. Det var nästan lite mkt snö på den lilla vägen men det gick bra.
-7 grader innomhus och -10 ute så det var bara att sätta på elementen och sätta fyr i brasan. Som dessutom har gått sönder så jag måste fixa en ny. Har tittat på en sån här den är billig men kanske inte bra. Ska prata med Magnus

Klicka för att se nästa bild

eller en sån här

Klicka för att se nästa bild

Det är ju bara en lite stuga som ska värmas upp.

Martin och jag plumsade genom snön ner till sjön det var härligt
Här kommer lite bilder på det








Men även om det är bättre med snö än med slask så vill jag snart att jag ska känna att det går mot ljusare tider


Ha det nu så bra alla så ses vi hörs vi när vi hörs


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja det var en trevlig överraskning och jag ahr säkert inte vunnit mer än 8 flaskor. Snart kommer ni ifatt.

2010-02-03 @ 22:12:32
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Bitte

Klart att du ska fortsätta att blogga.

2010-02-03 @ 22:13:00
URL: http://bitteohl.blogg.se/
Postat av: Amelia

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-10-12 @ 11:15:29
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0