Framåt det går

Har nu verkligen börjat ta tag i mig själv igen. Trillade ju dit igen med att slarva med maten. Hoppa över frukost och bara några mackor till lunch och så är sockerbehovet så stort att man håller på att dö när det är dax att åka hem så man greppar något onyttigt. Men nu är det slut med tramset. Kan inte fatta att man faktiskt går upp i vikt av att inte äta men det gör man. ( Jag i alla fall) Så det var bara att logga in sig på vikväktarsidan och ta tag i det igen. Jag vet ju att det funkar.
Och jag måste säga att även om deras gamla pointsprogram var bra så är propoints ännu bättre.
Så här har det sett ut
efter en vecka -1,2
efter 2 veckor -1,1
efter 3 veckor -1,1
och på måndag är det dax igen smygväger mig inte för jag vet att det är dumt men det har säkert gått bra. Vet oxå att det inte kommer att fortsätta i samma takt hela tiden. Är glad så länge det varar.

Sätte in en bild visserligen är det en man men visst hade det varit bra med en sån spegel


Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja det e ju som så att gå ner i vikt kan man alltid men värre att stanna kvar där. Nu börjar jag på camebridge i morron och ska leva på det i 17 dagar så nu hoppas jag på gå ner 9 kilo så jag får min operation.

2010-02-06 @ 16:00:14
URL: http://bitteohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0